[LUGOS] Nforce 2 in Debian

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.dhs.org
Sun Oct 26 21:04:48 CET 2003

Ja. Debian po defaultu uporablja initrd ob boot-anju sistema. Ti pa si
verjetno prevedel kernel brez podpore zanj (inital ram oz. root disk).
Opciji imaš dve:
1- za ta novi kernel ne uporabi metode initrd - v lilo.conf odstrani
vrstico z initrd=.... za ta novi kernel
2- ustvari initrd.img za ta novi kernel - $ mkinitrd -o
/boot/initrd-novi.img 2.4.20 (oziroma ime točno verzijo tega kernela -
enako je ime tudi direktoriju, v katerem so nainstalirani moduli za ta
kernel). Ko narediš initrd-novi.img pa spremeni še v /etc/lilo.conf
konfiguracijo, da bo kazalo na pravi initrd.

Gregor Kališnik pravi: