postgresql in replikacija

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Sat Oct 25 11:51:42 CEST 2003

Hojla lugos-list,

  Zanima me, ce ima kdo v produkciji reseno postgres replikacijo in ce
  ja, s cem ? Kaj sem do sedaj probal:

  - eRserver (free ed.): koda se sesipa, niti CVS verzija ne dela, na
  mailing listi so neki patchi s katerimi bojda na pol dela. Kar
  najbolj zamerim je to, da bi moral za vsako bazo laufat posebno
  instanco programa, groza.

  - pgReplicator: stara stvar (se pozna pri kreiranju funkcij/tabel),
  doloceni. Funkcije/triggerji ne delajo pravilno (moras popravljat
  tipe na novo verzijo in potem upat,da bo delalo), dela preko
  rcp/scp-ja in zahteva celo godljo direktorijev, ki morajo biti na
  vseh replikacijskih masterjih/slaveih enaki. Kar mi je vsec, je
  resolvanje konfliktov, saj podpira precej moznosti.

  - Rserv improved: probal ze pred precej casa , morda predhodnik
  eRserverja ? Ne spomnim se zdaj, ampak se mi zdi precej stara koda..

                              GreetZ, Stojan