[LUGOS] Nforce 2 in Debian

Gregor Kališnik gregor at slo-warcraft.com
Sat Oct 25 10:38:48 CEST 2003

Um. Sm posnel in vrag ni delal. (skos sm že na unstable...) Aja kompajlu
sm 2.4.20 kernel. Ampak je ena napaka!! Ko se zažene javi napako kukr
češ da je nekaj narobe z diskom. Hoče, da napišem ukaz e2fsck -b (ena
številka) <device>. To napišem, samo mi isto napako napiše. Kaj zdaj?
Aja sm probal posnet gonilnike za mrežno in je delal (sam še za internet
narest pa bo...)

PS: Jaz sm posnel 2.4-k7 pa ni blo nič. A če zdej posnamem ta kernel, a
mi bo zaznal mrežno kartico pa jo posnel?

LP,
MasterMind