Oživljanje mrtvih

Goran Kavrecic gorank at email.si
Fri Oct 24 17:32:16 CEST 2003

 Imam eno škatlo, ki sliši na ime Compaq Proliant 4000 z 32M rama in
P-200 procesorjem. Podatke pobira s SCSI diska 2.1 GB. Mašina se mi zdi
idelana za file server in mogoče še kakšno internetno storitev. Verjetn
mu bom dodal še kakšen bolj konkreten disk, samo oživel bi ga rad pred
tem.

 Poskušal sem namestiti gentoo, pa se mu "sfuzla" že meb bootanjem
CD-ja. Sicer se zboota po 2,847,271 javljenih napakah. Ne prepozna pol
hardware-a ... sicer predlaga, da zaženem /bin/depscan.sh - ponovi se
scenarij iz bootanja.

 Drugi uzaludni pokušaj je bil z RH 7.3. Ta je enostavno pljunil, da mu
je premalo rama.

 V tretje je šel slackware 8.1. Ta se je zbootal brez pomislekov. Je pa
njegov podanik fdisk bolj slep kar se tiče diska. cfdisk je bil bolj
uvideven do mojih težav: našel je /hda, sicer prazen, pa še samo 700MB
samo velik.

Prej je sistem deloval (oz. se še vedno boota) z Win98. Sklepam, da nima
kakšnih večjih težav s HW.

Vse ideje so dobrodošle.

LP, Goran