[LUGOS] Oživljanje mrtvih

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Fri Oct 24 18:59:50 CEST 2003

On Fri, 24 Oct 2003 17:32:16 +0200
Goran Kavrecic <gorank at email.si> wrote:

>  Imam eno škatlo, ki sliši na ime Compaq Proliant 4000 z 32M rama in
> P-200 procesorjem. Podatke pobira s SCSI diska 2.1 GB. Mašina se mi zdi
> idelana za file server in mogoče še kakšno internetno storitev. Verjetn
> mu bom dodal še kakšen bolj konkreten disk, samo oživel bi ga rad pred
> tem.

ravno se ukvarjam z eno se starejso skatlo, proliantom 300. vsaj zanjo sem
zgooglal zadosti podatkov, da sem brez tezav zinstaliral gor debiana. rabis
nekaj exoticnih mem= parametrov, da poves kernelu, kako in kaj z ramom ...
masina ima namrec 16mb na cpu plosci, pa se 32mb v simmih.

koristno je tudi na compaq strani izbrskati njihove utile za proliante ...

sicer pa google in kak hit kot tale:

http://www.rock.lug.net/rockdocs/RedHat73Proliant1500.html

--

Jure Pečar