SATA disk težava?

Tomaz.Toplak at gmx.net Tomaz.Toplak at gmx.net
Fri Oct 24 17:28:24 CEST 2003

hadparm -Tt /dev/hda mi vrže ven to:

/dev/hda:
 Timing buffer-cache reads:   128 MB in  0.13 seconds =984.62 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  64 MB in 19.28 seconds =  3.32 MB/sec

Druga številka mi je sumljivo mala, ne vem pa kaj naj naredim!

Imam pa Maxtorjev 120GB SATA disk in osnovno ploščo ASUS P4P800 Deluxe!

če mi lahko kdo pomaga bom zelo hvaležen.

lp

--
NEU FÜR ALLE - GMX MediaCenter - für Fotos, Musik, Dateien...
Fotoalbum, File Sharing, MMS, Multimedia-Gruß, GMX FotoService

Jetzt kostenlos anmelden unter http://www.gmx.net

+++ GMX - die erste Adresse für Mail, Message, More! +++