[LUGOS] [!!BERI ME!!] Pingo Linux 2.0 [!!BERI ME!!]

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Fri Nov 28 20:15:07 CET 2003

Živjo Igor.

Dne četrtek 27 november 2003 23:45 je Igor Kresnik napisal(a):
> pozdrav
> Mene pa zanima kakšna je razlika med Pingo linuxom ter Fedoro razen tega
> da ima pingo linux Slo OO?

V grobem:

Pingo je Red Hat 9 z poslovenjenim OpenOfficeom in poslovenjeno Mozillo 1.4,
pri tem gre za Red Hat build z glajenjem fontov, integracijo v sistem, ...

Na področju večpredstavnosti je dodan XMMS s podporo predvajanja MP3 datotek
ter Mplayer za predvajanje DivX filmov.

RedHat ne vsebuje tega ker je v ZDA možno patentirati algoritme, s čimer pa v
Sloveniji (za enkrat) še nimamo težav in smo tako lahko dodali podporo
predvajanju patentiranih zapisov.

Dodatno so poslovenjena tudi GUI orodja za upravljanje s sistemom ter
namestitveni program. Vključeni so vsi uradni RH popravki do datuma izdaje
Pingo 2.0

--
best regards,
Rok Papež