[LUGOS] [!!BERI ME!!] Pingo Linux 2.0 [!!BERI ME!!]

Igor Kresnik lovec at volja.net
Thu Nov 27 23:45:12 CET 2003

pozdrav
Mene pa zanima kakšna je razlika med Pingo linuxom ter Fedoro razen tega
da ima pingo linux Slo OO?

David Klasinc pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843