[LUGOS] [!!BERI ME!!] Pingo Linux 2.0 [!!BERI ME!!]

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Nov 28 21:13:33 CET 2003

Na 1070046907, 2003-11-28 ob 20:15, je Rok Papež napisal(a):

> Pingo je Red Hat 9 z poslovenjenim OpenOfficeom in poslovenjeno Mozillo 1.4,
> pri tem gre za Red Hat build z glajenjem fontov, integracijo v sistem, ...

in najpomembnejše: apt ... če sem prav razumel ?

> Na področju večpredstavnosti je dodan XMMS s podporo predvajanja MP3 datotek
> ter Mplayer za predvajanje DivX filmov.

hura, vsakakor dobra poteza!

(in po mojem skromnem mnenju bi moral redhat na začetku le vprašat kje
živiš in instalirat glede na to ustrezne programe - saj razvoj in
distribucija patentiranih tehnologij ni sporna, sporna je le komercialna
uporaba - vsaj kar se slovenske zakonodaje tiče, če sem seveda prav
razumel :)

> RedHat ne vsebuje tega ker je v ZDA možno patentirati algoritme, s čimer pa v
> Sloveniji (za enkrat) še nimamo težav in smo tako lahko dodali podporo
> predvajanju patentiranih zapisov.

Vprašanje: a če ima človek to nameščeno na notebooku in odpotuje v
kakšno bolj malemu človeku nenaklonjeno okolje... ga lahko teoretično
aretirajo?
 - sklyarov comes to mind...

> Dodatno so poslovenjena tudi GUI orodja za upravljanje s sistemom ter
> namestitveni program. Vključeni so vsi uradni RH popravki do datuma izdaje
> Pingo 2.0

iiiiii :)

kakšen pa je plan v razmerju do fedore? se načrtuje kaj v smeri debiana
(z novim installerjem) tudi?

čao
andraž