[LUGOS] prenosnik in ostala mreza

BlaY0 blayo at thz.net
Wed Nov 26 16:53:02 CET 2003

Simantika je taka, da imas staticne rute in eno gateway ruto. Z gateway
ruto dostopas ti do interneta (jasno via Linux box via Coyote blabla). Ce
bos pa hotel da je zadeva vidna back and forth v mrezi za Coyote blabla,
bos moral pa na Linux box-u in WinXP box-u postaviti staticne net rute za
to notranje omrezje oziroma dve omrezji...

Nekoc sem imel podobno situacijo:

Linux box = inet router

Linux box + Win95 box = 192.168.1.0/24

Win95 box ima dve mrezni

laptop je prikljucen na drugo mrezno od Win95 box-a s crossover kablom

Win95 box + laptop = 192.168.2.0/24

Do laptopa dostopas lahko iz 192.168.1.0 omrezja tako, da naredis na
node-u s katerega to mislis pocet eno staticno net ruto na 192.168.2.0
prek Win95 box-a. Z laptop-a pa v 192.168.1.0 dostopas tako, da na
laptop-u naredis staticno net ruto na 192.168.1.0 prek Win95 box-a.

lp,B