prenosnik in ostala mreza

himbA himba at siol.net
Wed Nov 26 16:15:29 CET 2003

pozdravljeni,

imam lokalno mrezo preko coyote gatewaya pa dostopa celotna mreza do
interneta. Prenosnik sem povezal s UTP crossover kablom do ene masine na
mrezi, ki ima dve mrezni (povezava do routerja je s koaksialnem kablom, tako
ne morem direkt dodat se prnosnika). S prenosnikom brez problema uporabljam
internet ter shared datoteke na masini. .
Na prenosniku je winxp, na masini na katero je povezan pa Suse82 (ip_forward,
iptables), ki deluje kot gateway za prenosnik.

Rad bi s prenosnikom dostopal do ostalih masin v mrezi kar mi zaenkrat ni
uspelo
Ima kdo kaksen predlog glede problema, najbrz bi se dalo to narest z
iptables ?

lp, himba
--
This €-mail was Kmailed.