[LUGOS] prenosnik in ostala mreza

himbA himba at siol.net
Wed Nov 26 19:34:33 CET 2003

On Wednesday 26 of November 2003 16:53, BlaY0 wrote:
> Simantika je taka, da imas staticne rute in eno gateway ruto. Z gateway
> ruto dostopas ti do interneta (jasno via Linux box via Coyote blabla). Ce
> bos pa hotel da je zadeva vidna back and forth v mrezi za Coyote blabla,
> bos moral pa na Linux box-u in WinXP box-u postaviti staticne net rute za
> to notranje omrezje oziroma dve omrezji...
>
> Nekoc sem imel podobno situacijo:
>
> Linux box = inet router
>
> Linux box + Win95 box = 192.168.1.0/24
>
> Win95 box ima dve mrezni
>
> laptop je prikljucen na drugo mrezno od Win95 box-a s crossover kablom

> [...]

pr meni je laptop + linux na 192.168.0.0/24...

ja, to bo identicen primer.

> Do laptopa dostopas lahko iz 192.168.1.0 omrezja tako, da naredis na
> node-u s katerega to mislis pocet eno staticno net ruto na 192.168.2.0
> prek Win95 box-a. Z laptop-a pa v 192.168.1.0 dostopas tako, da na
> laptop-u naredis staticno net ruto na 192.168.1.0 prek Win95 box-a.

Glede na to da so na 192.168.1.0/24 sami win** klienti in en linux box, moram
potemtakem na vskakemu klientu nastavit staticno routo do notebooka?!

Hm, kako v winxp, win98, win2000 narest staticno routo?
v Linuxu je simpl "route add ..."

hvala,

lp, himba

--