[LUGOS] ip route add default

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Nov 26 15:53:13 CET 2003

Howdy!

Martin wrote:

>igram se malo z routanjem. Problem je sledec.
>Na sistemu najprej, ko prvic nastavim route z komando:
>$IP route add default via IPmojgagatewaya
>lepo deluje.
>Potem za foro zbrisem default route takole:
>$IP route flush dev eth0 //eth0 je moja internet kartica
>in potem spet hocm nastavt default route takole:
>ip route add default via IPmojgagatewaya
>mi zadeva prbije:
>RNETLINK anwsers: Network is unreachable
>Zakaj?

Zato, ker mora IP susbsistem najprej vedeti, kako pride do tvojega
gatewaya. Tvoj gateway je tipično znotraj tvojega ethernet omrežja,
routo na tvoje ethernet omrežje pa postavi že ifconfig. Ko flushneš vse
route, flushneš tudi to. In jo moraš potem ročno ponovno postaviti.
Kako to gre, za program IP ne vem, z dobrim starim 'route' bi šlo pa
nekako takole:

route add -net 192.168.1.0 netmask 255.255.255.0 eth0
route add default gw IPmojegagatewaya

Pri prvem ukazu je predpostavljeno, da ima eth0 IP nekaj na temo
192.168.1.X. Če imaš kaj drugega, lahko masko dobiš neposredno iz
rezultata ukaza

ifconfig eth0

IP naslov tvoje mreže pa z malenkost telovadbe (vzameš svoj IP, nad tem
pa narediš logični IN z masko). Pravzaprav ne vidim razloga, zakaj kot
IP svoje mreže ne bi postavil kar svoj IP, maska bi morala opraviti ostalo.

--
Peace!
  Mkx