[LUGOS] Ob zagono se včasih dogaja sledeče..... kakšna ideja?

Tomaz Toplak Tomaz.Toplak at gmx.net
Wed Nov 19 16:50:57 CET 2003

Meni se ta napaka pri konzervativnem zagonu nikoli ne pojavi, se pa
pogosto pri navadnem, kjer je sama konzola nastavlena na višjo
resolucijo in na začetku prikazuje tudi sliko pingvina ipd..
tak da ne vem če je disk, upam samo da nebo crkno, ker nimam namena še
enkrat vsega na novo postavljat tak kot zadnjič!
Če ta disk še enkrat crkne bom ziher zahteval naj mi dajo drug model,
ker da bi isti model dvakrat zaporedamo eni osebi crkno to pa je že
višek nesreče!

lp