[LUGOS] Ob zagono se včasih dogaja sledeče..... kakšna ideja?

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Wed Nov 19 17:33:54 CET 2003

Hi,

On Wed, 2003-11-19 at 16:50, Tomaz Toplak wrote:
> Meni se ta napaka pri konzervativnem zagonu nikoli ne pojavi, se pa
> pogosto pri navadnem, kjer je sama konzola nastavlena na višjo
> resolucijo in na začetku prikazuje tudi sliko pingvina ipd..

Kakšen je to konzervativen zagon. Ne uporabljam SuSE pa res ne vem kaj
bi to naj bilo?
Ta napaka, se ti izpiše samo 1x, ali pa se večkrat ponovi recimo 3x ali
4x med zagonom?
Sistem je stabilen, se kaj ruši? Imaš Maxtorjev disk, ne? Morda bi
pobral z neta kako maxtorjevo orodje za pregled diskov, morda je vseeno
kaj narobe z diskom. Res pa je da sem do sedaj postavljal samo 1 mašino
z SATA diski in Linuxom, samo ta pa deluje brez problemov.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"