[LUGOS] Ob zagono se včasih dogaja sledeče..... kakšna ideja?

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Wed Nov 19 15:44:51 CET 2003

On Wednesday 19 of November 2003 15:29, Tomaz Toplak wrote:
> P.S.
> Pa ta disk zdaj že dela skoraj dva mesca tak da dvomim da bi bil fuč že
> od samega začetka, če sploh je kaj narobe (upam da ni, in da ma linux
> sam s sata vodilom težave)!

hmm, jaz nimam sata vodila in sem imel enake težave.
ko sem na roke vklopil DMA je hdparm včasih rekel, da ne more zaradi
HW errorja, včasih pa je normalno vklopil DMA.
Odkar imam nov disk na to težavo še nisem naletel.
(nov disk sem kupil zaradi pomanjkanja prostora, stari disk je še vedno
živ, kljub težavam z DMA)

lp,
Mitja