[LUGOS] Promise SX6000 z I2O driverji

Peter Kumse peterk at flextronics.si
Thu Nov 13 14:09:54 CET 2003

On Thu, 2003-11-13 at 12:44, Egon Pavlica wrote:
> tudi sam sem precej casa porabil z sx6000. Odlocil sem se za pti_st in
> md0, kar seveda ni i2o. pentium4 mi deluje, seveda ne prevec dobro. Pri
> pisanju velikih datotek, ko se napolni ram, zgleda kot da bi disk
> zamrznil...

Takrat kontroler zdumpa vse kar ima v cache-u (v mojem primeru kakih
120MB od 128MB RAMa ki sem jih zabil gor) na diskovje in se mu malo
zatakne. Ta problem se pojavi le pri vecjih datotekah.

> mislim pa da je z i2o in sx6000 treba uporabiti pravi firmware in pravi
> kernel. Zal pa ne vem katerega.

I2O je podprt ze od 2.4.1x naprej. Firmware ni tako vazen kot nastavitev
v SX6000 biosu - kontroler mora biti nastavljen na "other OS" namesto
"linux"
Ljudje porocajo da naj bi v vseh verzijah kernela ki ima I2O supprot
kontroler deloval brez tezav. Performace kontrolerja pa je ze itak
porazen - 15MB/s write...

> ps.zelo bi bil vesel, ce bos porocal o svojih odkritjih

Bom ko mi uspe ugotovit kam zmapira drive ;)

lp

--
Peter Kumse <peterk at flextronics.si>
Flextronics d.o.o.