[LUGOS] Promise SX6000 z I2O driverji

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Thu Nov 13 12:44:30 CET 2003

tudi sam sem precej casa porabil z sx6000. Odlocil sem se za pti_st in
md0, kar seveda ni i2o. pentium4 mi deluje, seveda ne prevec dobro. Pri
pisanju velikih datotek, ko se napolni ram, zgleda kot da bi disk
zamrznil...

mislim pa da je z i2o in sx6000 treba uporabiti pravi firmware in pravi
kernel. Zal pa ne vem katerega.

ps.zelo bi bil vesel, ce bos porocal o svojih odkritjih

lp,egon

Egon Pavlica e-mail:egon.pavlica at p-ng.si