[LUGOS] Promise SX6000 z I2O driverji

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Wed Nov 19 14:03:14 CET 2003

Odgovarjam malce pozno, pa vendar.

Imam delujočo Linux konfiguracijo za ta kontroler pod i2o gonilniki.
To je originalna RH7.2 distribucija, vendar imam malce popatchan kernel
zaradi nekega eksotičnega SCSI kontrolerja na katerega je priključena
tračna enota.Ko je bil kontroler nabavljen, je bila aktualna verzija RH
7.2 in je šlo bp. Vendar pa ko sem hotel nadgraditi zadevo na kakšno
kasnejšo distribucijo pa ni več zaznal teh i2o naprav. Torej sem ostal
na RH 7.2 (zakaj pa ne, glede na to, da funkcionalnosti kasnejših izdaj
ne potrebujem).
V računalniku so trije diski v RAID-5 polju (3x40Gb), ki jih vidim kot
en disk velikosti 80Gb kot device pa je to /dev/i2o/hda, paricije pa so
potem /dev/i2o/hda1, itd.

Če te zanima kaj specifičnega vprašaj, pa bom videl ali ti lahko kaj
pomagam.