[LUGOS] Control-Alt-delete

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Nov 11 13:17:40 CET 2003

Howdy!

igor wrote:

> Kolikor sem spegal, sta BLAS in LAPACK napisana v navadnem C-ju.
> Nekje sem nasel celo
> funkcije napisane v fortranu.  Te pa ne morejo biti hitrejse od
> tistih, ki jih znam sam napisati v
> C-ju  (Choleskyijev razcep se napise v dveh zankah oziroma desetih
> vrsticah).  Mislim, da so
> oni morali napisati algoritem prav v asemblerju.  Bi pa bil prav
> vesel, ce bi me kdo opozoril,
> ce spet streljam mimo.

Eh no, stvar lahko napišeš tako ali drugače. Verjamem, da jaz npr.
Fourierovo transformacijo napišem drugače (beri: bistveno manj
optimalno) kot pa je izvedena v FFT proceduri od Numerical Recipes (in
C). Morda bi pa Cholesky-jev razcep, napisan v 25 vrsticah C-ja, v
resnici deloval 300% hitreje?

--
Peace!
  Mkx