[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Tue Nov 11 12:03:23 CET 2003

> Kaj pa tisti choleskyjev razcep, ki ga ponuja BLAS? Streljam na slepo, ker to ni moje področje, ampak se mi zdi, da če ti algoritmi že obstajajo, verjetno obstajajo tudi optimizirane verzije. Vem, da obstajata knjižnici LAPACK in BLAS za linearno algebro tudi na Linuxu, vendar nisem še nikdar delal z njima.

Kolikor sem spegal, sta BLAS in LAPACK napisana v navadnem C-ju.  Nekje
sem nasel celo
funkcije napisane v fortranu.  Te pa ne morejo biti hitrejse od tistih,
ki jih znam sam napisati v
C-ju  (Choleskyijev razcep se napise v dveh zankah oziroma desetih
vrsticah).  Mislim, da so
oni morali napisati algoritem prav v asemblerju.  Bi pa bil prav vesel,
ce bi me kdo opozoril,
ce spet streljam mimo.