[LUGOS] Control-Alt-delete

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Tue Nov 11 22:37:20 CET 2003

Lep pozdrav!

Metod Kozelj wrote:
> Howdy!

Sej to je ze bolj matematicna tema, samo ce se je debata ze zacela naj
ti mogoce se jaz dam moj nasvet:

1. Za Linux obstaja tudi GSL (Gnu Scientific Library). Jaz sem
nasel en pejdz http://sources.redhat.com/gsl/ - preizkusi. Jaz
sem ga enkrat samo tako stosno za FFT in je kar delalo. Se ne spomnim
vec dobro.

2. Ne razumem, zakaj program napisan v Fortranu ne more teci
hitreje kot v C-ju. Kolikor se jaz spoznam na numeriko
je Fortran v vecini numericnih izracunov hitrejsi kot C.
Samo zaradi tega ker ga ne obvlada vec veliko ljudi
se ne pomeni, da je svoh. Razen seveda za ljudi, ki mislijo, da
je C zacetek in konec vsega.

Gorazd
Mail 1: brumen at isb.unizh.ch
Mail 2: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si