[LUGOS] Control-Alt-delete

Miha Tomšič miha.tomsic at eimv.si
Tue Nov 11 11:48:40 CET 2003

	Hojla!

> Res ne bi vedel.  Matlabov help pravi (v zvezi z mexi - podprogrami v
> C-ju): Dynamic Data Exchange, or DDE, is a feature of Microsoft Windows,
> that allows two programs to share data or send commands directly to each
> other.

Zanimivo. Pol se pa verjetno medprocesna komunikacija tako grdo sesuje, da se matlab ne pobere več. Samo ugibam.

> Res je.  Poleg linuxa pride zraven octave, ki zna delati priblizno iste
> stvari kot matlab in je se
> malo hitrejsi, a kaj, ko so vse reference v vseh clankih (ceprav vecina
> avtorjev uporablja linux)
> na programe v matlabu.  Ce hocem, da kdo uporabi mojo metodo, sem jo
> prisiljen napisati v
> matlabu ali vsaj v cistem C-ju (to zadnje pa bi tezko slo, ker matlabov
> choleskijev razcep dela
> bistveno hitreje (na velikih matrikah) kot moj napisan v C-ju.  Izgleda,
> da so matlabovi decki optimirali funkcijo dol do registrov.)

Kaj pa tisti choleskyjev razcep, ki ga ponuja BLAS? Streljam na slepo, ker to ni moje področje, ampak se mi zdi, da če ti algoritmi že obstajajo, verjetno obstajajo tudi optimizirane verzije. Vem, da obstajata knjižnici LAPACK in BLAS za linearno algebro tudi na Linuxu, vendar nisem še nikdar delal z njima.

Srečno,

	Miha...