[LUGOS] Control-Alt-delete

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Tue Nov 11 11:53:57 CET 2003

Tale razprava je ze tako dolga, da ji ni konca. No bom pa se jaz dodal Igorju
en nasvet. Na podrocju, s katerim se ukvarjam, tudi intenzivno uporabljamo
matrike. Zadnjic sem zapisal, da imamo v bazi po nekaj 100.000 zivali in
v aplikacije so kdaj vkljucene vse. V aplikacijah imamo kvadratne matrike,
torej juhuhu. Zadeve seveda resujemo s programi, ki so napisani posebej
 za te aplikacije. Seveda racunamo iterativno.

Kar bi ti morda lahko pomagalo iz tega je t.i. podrocje redkih (sparse) matrik.
Zate ne vem, a pri nas so te matrike polne tja do 10 %, max max 20 % in lahko s tem
pristopom mnogo privarcujes. Kako je s tem v matlabu, nimam pojma. Za R sem
nekje bral, da omogoca redke matrike.

lp, Gregor