[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Mon Nov 10 21:22:00 CET 2003

Na 1068494194, 2003-11-10 ob 20:56, je polz napisal(a):

> Da.

Ja, razumem.  Malo sem se iznerviral, ker smo se prevec oddaljili od
teme.

> Sta pa mozni vsaj 2 drugi finti:
>   1. ce se ti je masina ze itak sesuvala, imas morda probleme s hardware-om

Mogoce.  Ceprav imam sedaj slabe spomine samo na windowsovo masino, na
kateri
sem laufal (se bolj pa sesuval) matlab, preden sem dobil verzijo, ki je
podprta v linuxu.
Sedaj se ne morem spomniti, da bi se mi tale masina kdaj sesuvala.

>   2. mogoce mathlab "ugrabi" misko in tipkovnico, potem ga pa sesujes.
>     Tudi XFree86 se vcasih izkaze za manj stabilno rec, kot bi si zeleli.

Fajn.  Vsaj nekdo mi verjame, da ne lazem.  Res pa, da ne vem, zakaj se
to dogaja.
Kot receno se vse zanesljivo dogaja v RAM-u (in ne swap-u), saj imam
dovolj RAM-a (pol G).

>     Si se poskusil prijaviti na svoj racunalnik prek mreze in tako
>     ubiti proces ?

Ne znam.  Ravnokar se ucim uporabljati ssh (z svojega na mentorjev
racunalniku), ce to mislis.
Razen tega je tole edini linuxov racunalnik na faksu, tako da bi se
moral dvakrat uciti ...

Pravzaprav pa sem kar zadovoljen ze s tem, kaj sem se vceraj naucil.
Obcasno bom pac
se uporabil reset-gumb, dokler se ne naucim lepse programirati.