[LUGOS] Control-Alt-delete

Miha Tomšič miha.tomsic at eimv.si
Tue Nov 11 10:19:14 CET 2003

	Hojla!

Na toel temo je bilo povedanih že ogromno neumnosti pa se ne bom spuščal v to.

> Mislim, da ni kriv matlab, pac pa interface-i, ki si jih sam pisem v C-ju.
> V C-ju imas veliko svobode.  Matriko (tabelo, ali dvodimenzionalni array,

Ja, verjetno je kriv Matlab IN tvoji programčki. Nimam pojam na kakšen način matlab uporablja tvoje interface, ampak se mi zdi, da jih vključi kot dinamične knjižnice funkcij. Če je temu tako, potem se ne čudim, da lahko tvoja funkcija zjebe cel matlab, vendar to samo priča o tem, da je Matlab tako trapasto napisan, da se na zna spopasti z nevarnim uporabnikom. Potem matlab zamrzne, ne da miši iz rok. Če ti tipkovnica deluje, bo še nekako šlo. Skok v konzolo s pobijanjem reši marsikatero zagato.

Pa še vprašanje. Glede an to, da delaš v C-ju, zakaj sploh rabis Matlab? Si prepričan, da s kakšno drugo knjižnico ne bi mogel nadomestiti manjkajoče funkcionalnosti. Taki programi bi bili neposredno pod kontrolo jedra Linuxa in bi si lahko privoščili veliko manj. Matlab si dovoli malo preveč - kako, zakaj - pojma nimam. Ga ne uporabljam.

> Zato bi mi pa prislo prav, ce bi operacijski sistem (linux) znal obvladati
> neugodnega uporabnika in ubiti program, ceprav se ta cudno obnasa
> in pise po RAM-u od sosednjih programov.  Se pa moji C-interface-i
> za programe v matlabu pogosto zelo cudno obnasajo

Linux obvlada >>neugodne<< procese. Pošlje jih spat s segfultom, če preveč čarajo s podprocesi pa lahko tudi zabašejo mašino. Nevaren si sebi in drugim s temi interfejsi.

> (ukvarjam se z barvanji grafov).

To je krivo! Vzemi drugo barvo ;)

Srečno,

	Miha...