[LUGOS] Control-Alt-delete

Boris Sagadin boris.sagadin at uni-mb.si
Mon Nov 10 19:01:11 CET 2003

Matrika 2000x2000 (si se zatipkal?) vzame priblizno 31MB RAMa, za samo
invertiranje pa so gotovo kaksne optimizacije, ki ne zahtevajo ogromno
pomnilnika. Vsaj kolikor berem na googlu invertirajo 20000x20000 matrike
tudi na le 768 MB RAMa in i386 arhitekturi. Ce malloc() vrne false,
pac naprej ne gre in program mora to znat pravilno handlat.

Boris