[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Mon Nov 10 19:34:19 CET 2003

> Matrika 2000x2000 (si se zatipkal?) vzame priblizno 31MB RAMa, za samo
> invertiranje pa so gotovo kaksne optimizacije, ki ne zahtevajo ogromno
> pomnilnika. Vsaj kolikor berem na googlu invertirajo 20000x20000 matrike
> tudi na le 768 MB RAMa in i386 arhitekturi. Ce malloc() vrne false,
> pac naprej ne gre in program mora to znat pravilno handlat.

Ja, zmotil sem se.  32MB RAM-a!  Zmedlo me je, ko si govoril od 4GB, ki
jih dobi vsak
program za svoje delo.  Matriko pa menda ima shranjeno v RAM-u in ne na
disku, saj
sicer ne bi v koncnem casu izracunal inverza, npr.  Torej mene zanima,
ali so podatki
od drugih procesov - tisti podatki, ki so v v RAM-u, zasciteni pred
mojim podprogramom
v C-ju.  Mislim, da ne, saj sicer ne vem, zakaj bi mi zmrznil cel
racunalnik in ne le
matlab.  Ali se motim?  Sicer pa nas bo moderator itak vsak hip nagnal
na lugos-bla.