[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Mon Nov 10 18:18:56 CET 2003

No pravkar sem obrnil 2000x2000 matriko v dvojni natancnosti, kar je
nekajkrat (mislim,
da 4-krat) 4G.  Torej je linux moral matlabu dodeliti dodaten prostor za
to spremenljivko.
Pa si preprican, da linux kontrolira, da C-programi ne pisejo izven
svojih (nekajkrat) 4G.

Kako potem razlozis, da mi zmrzne miska, ko izvajam program v matlabu in
imam hrosca v
podprogramu, napisanem v C-ju.  (Potem, ko resetiram masino in pogledam
kodo se enkrat
ponavadi vidim, kje sem prekoracil svoj prostor (tipicna napaka je npr.
A[i+j*nne] +=3;
namesto A[i+j*nv] +=3; kjer je nne >> ne).

Logicno bi bilo, da mi v tem primeru zmrzne samo matlab, ostala okna pa
bi morala
delati in z misko bi moral moci priti v drugo okno in od tam iz konzole
ubiti matlab.

LP, igor

P.S.  Matlab sem instaliral po navodilih iz prirocnika, ki so skupaj s
slikicami dolga 5 strani
in ni nic posebnega.  (postani root, cd /... , /cdrom/install.sh ...)
In seveda ga ne zaganjam
kot root.