DAO ili uzeo?

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu May 15 15:10:31 CEST 2003

	Hojla!

Tole je stara rana, ki me še vedno skeli. Torej zapisovanje glasbenih
CDjev brez nepotrebnih pavz, lukenj, klikov med komadi.

cdrdao naj bi počel ravno to, ampak jaz z njim nimam sreče. Trenutno
uporabljam verzijo 1.1.5.

Je možno, da probleme povzroča pekač in njegov driver? Uporabljam
TEAC CD-W540E Rev:1.0B, kater driver uporabljam pa še nisem uspel
izluščiti. V dmesg sem našel scsi3-mmc. V README in na domači strani sme
našel, da je za podobno napravo TEAC CD-W54E (rev 1.1B) potrebno
uporabiti gonilnik generic-mmc za cdrdao.

Zanimivo je tudi, da mi tega (zapečenega) audio CDja ne bere starejši
CDplayer, ki ostale pečene CD-je v redu prebavlja.

Kakšna ideja, namig, pointer an dokumentacijo?

Hvala in srečno,

	Miha...