[LUGOS] DAO ili uzeo?

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu May 15 15:18:44 CEST 2003

Howdy!

>Tole je stara rana, ki me še vedno skeli. Torej zapisovanje glasbenih
>CDjev brez nepotrebnih pavz, lukenj, klikov med komadi.
>
>cdrdao naj bi počel ravno to, ampak jaz z njim nimam sreče. Trenutno
>uporabljam verzijo 1.1.5.

Tole ne bo ravno v tolažbo ... ali pač. Že pred časom (vsaj kakšni 2
leti bo že od tega) sem zelo uspešno s pomočjo cdrdao zapekel CD, ki med
tracki ni imel pavz. Pa pred začetkom prvega tracka je imel skrito še
kakšnih 8 sekund zvoka in tako naprej. Pekel sem na alpha platformi,
pekač je bila ena SCSI Yamaha. No, ta Yamaha je bila SCSI samo napol, v
bistvu je bil drive ATAPI, vanj pa je bil vštekan en SCSI-to-IDE
adapter. Vsekakor pa se je v sistem javljala kot SCSI enota. Hmmm ...
mogoče je bila 2200S? Do dotične mašine nimam več dostopa, tako da ti
natančnejših podatkov o konfiguraciji in verzijah ne morem dati. Če te
pa resno zanima, jih pa lahko izvrtam.

--
Peace!
   Mkx