[LUGOS] mount vfat rw

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu May 15 00:26:07 CEST 2003

V sre, 14.05.2003 ob 23:51, je Goran Kavrecic poslal(a):
> na dual boot mašini imam v RH73 mountan vfat drive.
>
> kaj moram narediti, da bo lahko navaden user pisal na ta disk?

ena moznost je da dodas med mount moznosti, da bo ta drive kar v domeni
nekega userja ali grupe.. man mount / man fstab
druga možnost je da mountaš z določenimi 'chmod parametri' kar pomen
recimo da lahk mountaš tako da bodo kar vsi userji lahko pisali (world
writable)... itd... skratka man mount /man fstab .. pol maš pa tm pod
sekcijo vfat možnosti ki ti jih stvar ponuja

> kaj pa za NTFS?

pisat na ntfs ... hmmm po ubesedenih izkušnjah ljudi je to približno
tako kot igrat se rusko ruleto... edini primer v katerem stvar deluje
je, da ne spreminjaš velikosti datoteke.

z branjem pa ne bi smel imeti problemov

lep pozdrav
andraž tori