problem pri bootanju - fsck.ext3

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Thu Mar 27 00:00:04 CET 2003

lep pozdrav,
nisem se se poglabljal v ext3 filesystem, zato ne znam popraviti nastale
situacije. imam redhat 8.0, devfs in ext3 root particijo. Pri zagonu se mi
ustavi pri checking root filesystem. izpise mi nekako takole (pretipkano)
fsck.ext3iLABEL=/:
The superblock could not be read or does not describe a correct ext2
filesystem . If the device is valid and it really contains an ext2
filesystem(and not swap or ufs or something else), then the superblock
is corrupt, and you might try running e2fsck with an alternate superblock
   e2fsck -b 8193 <device>
:no such file or directory while trying to open iLABEL=/

ko vnesem root password se nahajam v ~root imeniku in vidim vse datoteke.
ce naredim fsck -f /dev/root mi pregleda disk in napise 1.2%noncontiguos

sistem mi je delal v redu, potem sem preko mreze prenasal neko datoteko,
ki sem jo istocasno odprl z nekim programom (dv1394d) pa se je nekaj
pritozevalo, ker je bla sila sem kar sklopil in sel...

ali mi kdo zna pomagati?

Egon Pavlica e-mail:egon.pavlica at p-ng.si