[LUGOS] problem pri bootanju - fsck.ext3

Metod Koželj metod.kozelj at lugos.si
Thu Mar 27 12:12:22 CET 2003

Howdy!

On Thu, 27 Mar 2003, Egon Pavlica wrote:

> nisem se se poglabljal v ext3 filesystem, zato ne znam popraviti nastale
> situacije. imam redhat 8.0, devfs in ext3 root particijo. Pri zagonu se mi
> ustavi pri checking root filesystem. izpise mi nekako takole (pretipkano)
> fsck.ext3iLABEL=/:

Če se pri pretipkavanju nisi zmotil, potem boš moral v /etc/fstab
popraviti vrstico, ki gre nekako takole:

iLABEL=/	/	ext3	defaults	1 1

in izbristai tisti 'i' na začetku.

In, BTW, to nima veze z ext3, ne bi delalo niti z ext2 ali vfat :)

--
Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'