[LUGOS] Omejena hitrost ADSL?

Metod Novak [e-spy] espy at email.si
Mon Mar 24 11:45:55 CET 2003

Pozdrav
Najprej si instaliraj program iptraff (apt-get install iptraf) .
Ppozenes program iptraf, v njem izberes general interface statistics.
Ter gledas koliko prometa gre skozi kateri interface.

Obstajata se dve mozni razlagi za pocasnost.
1. Oddaljenost od siolovega(telecomovega) vozljisca. Imel sem ze primer
ker zaradi oddaljenosti ni delalo tudi 1Mbit/s

2. Preveri obremenjenost CPU-ja, ce je velika potem je moznost da je
28MBit za tvojega P166 prevelik zalogaj.
Vendar to je malo verjetno, ce uporabljas ta racunalnik samo za ruter.

3. Kaksne mrezne kartice znajo procesor precej obremeniti. uporabi
program top

Lp Metod