Omejena hitrost ADSL?

Dr. Kham drkham at educy.si
Mon Mar 24 11:24:30 CET 2003

Lep pozdrav!

Ravnokar sem govoril s SiOLom in me zanima nekaj.
Ali je možno, da mi downstream ne gre èez 1,1 - 1,2 Mbit/s, upstream pa èez
260 Kbit/s.
Imam komfortni paket (2048/384) in naj bi bil OK, kot pravi SiOL. Bojda je
lahko napaka na moje firewallu (routerju). Sedaj me pa zanima, kako naj to
preverim. Distro je Debian Woody stable, kernel 2.4.18-bf2.4. Mašina je
Pentium MMX 166, 48 MB RAM in 2x mrežna (ranga 2,7 kSIT).

Lahko da imam inštaliran kakšen hecn program ali kaj takega, sicer pa nimam
nikjer niè takega nastavljenega (vsaj jaz ne vem za to). A mi lahko pove,
kako naj preverim, èe imam kaj kje zaklenjeno? Mislim, da obremenitev ne
more biti razlog, ker naèeloma na enkrat samo 1 ali pa morda 2 raèunalnika
delata na netu.

Eni input veri velkom.

-- Iztok

P.S. Rad bi prej preveril vse možnosti, da lahko potem rjovem na SiOL.