[LUGOS] Omejena hitrost ADSL?

Dr. Kham drkham at educy.si
Mon Mar 24 12:00:07 CET 2003

At 11:45 24.3.2003, you wrote:

>Pozdrav
>Najprej si instaliraj program iptraff (apt-get install iptraf) .
>Ppozenes program iptraf, v njem izberes general interface statistics. Ter
>gledas koliko prometa gre skozi kateri interface.

iptraf je na mašini že od zaèetka, tako tudi vem, kakšne so hitrosti.
konkretno: z naslova igre.siol.net sem imel skupaj natanko 1026 kbit
incoming in 255 kbit outgoing, ker sem ravno takrat pošiljal 13 MB mail na
siol mail strežnik.

Trenutno se prenaša z igre.siol.net z natanko 1.035 kbit in mail na
mail.siol.net z toèno 240 kbit.
Pri tem je obremenitev (top): CPU States: 18-22% user, 17-25% system, 0.0 %
nice in cca 50-60 % idle.

>Obstajata se dve mozni razlagi za pocasnost.
>1. Oddaljenost od siolovega(telecomovega) vozljisca. Imel sem ze primer
>ker zaradi oddaljenosti ni delalo tudi 1Mbit/s

Sem kakih 200 m od glavne telekomove stavbe (konkretno nasproti hotela Lev
v Ljubljani) in telekomov monter mi je rekel da je centrala skoraj zraven
... to ne more bit krivo (naèeloma).

>2. Preveri obremenjenost CPU-ja, ce je velika potem je moznost da je
>28MBit za tvojega P166 prevelik zalogaj.
>Vendar to je malo verjetno, ce uporabljas ta racunalnik samo za ruter.

Glej zgoraj ... najbrž tudi to ni to.

>3. Kaksne mrezne kartice znajo procesor precej obremeniti. uporabi program top
>
>Lp Metod

Thanx, Iztok