Re: [LUGOS] Dostop do poštnih predalov...

cronos at email.si cronos at email.si
Sat Mar 8 00:02:42 CET 2003

Pozdrav.

Bolj preprosta se mi zdi prva moznost....Za prvo možnost naredi na strezniku
NAT oz. ip masquerade, potem bodo lahko vsi tvoji racunalniki v notranji
mrezi komunicirali s svetom na vse porte, ti pa bos varno skrit za
firewallom (to je ena najbolj pogostih funkcij, ki jo opravlja linux :-)

http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/Masque
rading-Simple-HOWTO.html

http://www.netfilter.org/documentation/HOWTO/NAT-HOWTO.html

Roman