Dostop do poštnih predalov...

Linux User linuxuser at process.si
Fri Mar 7 23:47:44 CET 2003

Srečujem se z naslednjo nalogo: imam mrežo in Red Hat Linux server, ki ima internet dostop. Želim, da bi lahko vsi klienti na mreži preko tega serverja uporabljali e-poštne račune, ki se nahajajo na oddaljenem internet serverju. Stvari sem malo raziskal in ugotovil da imam 2 možnosti:

1. na Linuxu imeti nek proxy server, ki bo omogočal komunikacijo na portih 110 in 25 (tako bi klienti komunicirali "direktno" z oddaljenim računalnikom).
2. namestiti neko aplikacijo, ki bo se obnašalo kot POP3 server lokalno in sinhronizirala pošto z zunanjim računom (na oddaljenem računalniku).

Pod točko 1 nisem našel nobene konkretne rešitve na internetu, kar me čudi (sem začetnik v Linux administraciji, zato sedaj mogoče govorim neumnosti, ker se taka stvar da rešiti že v sami Linux distribuciji). Kar se tiče točke 2 sem odkril XMail in Fetchmail. Po možnosti bi rad, da mi aplikacija omogoča, da določim tudi, čez koliko časa naj se briše pošta z oddaljenega računalnika, s katerega jo snemam. Zanimajo me vaše izkušnje, rešitve, predlogi...

Hvala vnaprej!
Lep pozdrav...