Re: [LUGOS] Dostop do poštnih predalov...

Linux User linuxuser at process.si
Sat Mar 8 00:20:22 CET 2003

Zahvaljujem se za hiter odgovor. Se mi je zdelo, da bo nekako tako to šlo ja
;) Bom poskusil zadevo usposobiti
Samo eno vprašanje bi še zastavil: precej sem iskal po raznih straneh kake
informacije o posameznih kernel verzijah. Zanima me recimo, kaj je bilo v
posamezni verziji novega, kake podpore novim napravam, kot je bila recimo
podpora za USB in podobne stvari. Večinoma je povsod najti le changeloge, ki
so veliko preobširni in prepodrobni za moje potrebe. Ve kdo za kako stran,
kjer so zbrane take informacije v močno skrajšani obliki? Da bi človek
recimo na hitro prebral in takoj na grobo vedel kaj bo profitiral od novega
kernela...

Thanx!