[LUGOS] Default pravice

Gregor Malensek gregor.malensek at abakus.si
Fri Mar 7 20:36:27 CET 2003

Ena od možnosti je, da nastaviš umask v datoteki proftpd.conf
(konfiguracijska datoteka za ftp server) potem pa narediš chmod g+s
direktorij, ki ti potem upošteva oziroma kreira fajl za isto grupo, kot je
definirana na direktoriju.

Seveda je vse povedano vezano na grupo. Zato mislim, da se boš moral
problema lotiti tako, da boš najprej "porihtal" userje po grupah. Drugače pa
bi bilo zelo lepo, če bi se dalo nastavljati kar per-directoriy umask,
vendar se tega za enkrat ne da.