[LUGOS] Scanner

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Sun Mar 2 20:15:57 CET 2003

Preveri, v kateri verziji xsane, sane-backends oz. snapscan je tvoj
scanner podprt.
Če ne gre drugače, potegni z neta najnovejše verzije, jih prevedi in
inštaliraj.
Tako sem moral narediti sam, ker v sane, ki je del RH72, Benq Scan2Web
3300U
USB še ni bil podprt.  V sane-backends 1.09 in xsane 0.89 dela vse OK.
Pa ustrezni usb moduli jedra morajo biti naloženi.

LP., Jurij