[LUGOS] Scanner

Marko Jerak marko.jerak at link.si
Mon Mar 3 00:15:48 CET 2003

Jurij Reščič wrote:

> Preveri, v kateri verziji xsane, sane-backends oz. snapscan je tvoj
> scanner podprt.
> Če ne gre drugače, potegni z neta najnovejše verzije, jih prevedi in
> inštaliraj.
> Tako sem moral narediti sam, ker v sane, ki je del RH72, Benq Scan2Web
> 3300U
> USB še ni bil podprt.  V sane-backends 1.09 in xsane 0.89 dela vse OK.
> Pa ustrezni usb moduli jedra morajo biti naloženi.
>
> LP., Jurij

Uspelo mi je,
ce koga zanima gre zadeva takole:
-v /etc/sane.d/snapscan.conf sem spremenil pot mesta kjer se nahaja
driver Snape52.bin (ki sem ga dobil na instalacijskem za Wind...)in
odkomentiral vrstico /dev/usb/scanner0 ter zbrisal bus=usb
-preveril zadevo z pico /proc/bus/usb/devices kjer mi je izpisalo v I
vrstici Driver=(none)
-nato modprobe scanner vendor=0x06bd product=0x20fd podatki, ki sem jih
dobil pripomočku Naprave USB.

To je to.
In še nekaj delajte vsaj "modprobe" v text načinu ker v GUI + terminal
ne deluje (modprobe: command not found)

Hvala