[LUGOS] Scanner

Marko Jerak marko.jerak at link.si
Sat Mar 1 20:31:35 CET 2003

Jurij Reščič wrote:

> Nekateri scannerji zahtevajo ob zagonu programa tudi nalaganje
> firmware-a.
> To se naredi v /etc/sane.d/snapscan.conf datoteki.  V isti direktorij
> daš še
> ustrezen firmware in potem bi morala zadeva delati.  Firmware se
> najpogosteje
> nahaja v paketu gonilnikov za windowse, poglej tudi na www strani
> proizvajalca
> za novejšo verzijo.
>
> Aha, ko smo ravno pri scannerjih: je komu uspelo usposobiti kak OCR
> program
> [...]
V direktorij /etc/sane.d sem dal datoteko Snape52.bin, ki sem jo dobil
na instalacijskem CD-ju za Win...
V /etc/sane.d/snapscan.conf sem spremenil nastavitev firmware
/put/your/.../here.bin ali nekaj takega v firmware /etc/sane.d/Snape52.bin
in odkomentiral sem vrstico /dev/usb/scanner0 bus=usb
in zadeva še vedno ne deluje.
Kaj delam narobe?
LP
Marko