[LUGOS] Ali dolocen proces tece?

Boris Sagadin boris.sagadin at uni-mb.si
Mon Jun 30 12:32:14 CEST 2003

Metod,

Monday, June 30, 2003, 11:35:21 AM, you wrote:

MK> Od vseh signalov se mi zdi še najbolj varen SIGCONT. Konec koncev hočemo
MK> preveriti, ali proces teče, ne? Se mi zdi, da na tekoče procese nima
MK> vpliva, če pa je kakšen slučajno stoječ (predhodno ustavljen s SIGSTOP),
MK> ga požene naprej.

Tukaj spet imamo problem, proces pač ustavimo iz nekega-pač
vzroka (sam se verjetno ni), nato pa nam ga crontab slej kot prej spet požene.

MK> Se pa strinjam z Rokom, da je definitivno varneje preverjati, ali proces
MK> teče tako, da sparsamo izhod iz ps. Človek ne more biti nikoli čisto
MK> prepričan, kaj bo proces naredil, če mu pošljemo en čuden signal. Konec
MK> koncev lahko v program nastavimo signal handlerje za vse signale (razen
MK> za SIGKILL se mi zdi) in ob prejetju signala naredimo celo šlamastiko
MK> ... lahko poizkusimo recimo formatirati FS ;)

To lahko seveda naredimo tudi brez signala. Hočem povedat, da obstajajo
neki standardi, in če imaš ti daemon, ki ti bo ob SIGNEKAJ formatiral
disk, zbrisal pr0n kolekcijo ali pa deface-al sigov.si, si si pač sam
kriv, da ga poganjaš. :)

Če bi pa šel preko "ps", bi vzel za osnovo nekaj v stilu: ps -C ime_procesa in
se preprostu izognil pacanju z grep. Skripta pade tudi na primeru, če
damu procesu ime npr. "a", izhod bo v tem primeru najbrž vedno
pozitiven. Pri ps -C ta sicer majhna možnost odpade. Če že dlakocepimo :)

-> Lugos-bla

Boris