[LUGOS] Ali dolocen proces tece?

rok.papez at lugos.si rok.papez at lugos.si
Mon Jun 30 13:13:03 CEST 2003

Hi!

On Mon, Jun 30, 2003 at 11:19:55AM +0200, Boris Sagadin wrote:

> signal. V nickoliko uporabljenih primerih se nisem zasledil, da bi mi kak

Sem probal poiskati primer kode tovrstnega daemona, pa ga nisem nasel.. ceprav
se spomnem, da sem enkrat nekaj pisano gledal na to temo ;-).

Mislim, da je bilo v signal handlerju za SIGCHLD, da je zmanjseval
spremenljivko s stevilom prostih procesov in potem je v glavni zanki vsake
toliko casa spawnal toliko procesov, kot jih je bilo v signal handlerju
zmanjsanih...

> daemon forkal (bil sem pod vtisom da SIGCHLD ubije zombije?).

SIGCHLD sam po sebi ne ubije zombija.

Zombie nastane, ce proces ne naredi waitpid, da bi pobral RC od procesa -
otroka. Ponavadi se registrira signal handler za SIGCHLD in od tam poklice
waitpid().

http://www.erlenstar.demon.co.uk/unix/faq_2.html#SEC13

Rok P.