[LUGOS] Ali dolocen proces tece?

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon Jun 30 11:35:21 CEST 2003

Howdy!

Boris Sagadin wrote:

>Ce te SIGCHLD moti, lahko seveda uporabis kaksen drug neuporabljan
>signal. V nickoliko uporabljenih primerih se nisem zasledil, da bi mi kak
>daemon forkal (bil sem pod vtisom da SIGCHLD ubije zombije?).

Od vseh signalov se mi zdi še najbolj varen SIGCONT. Konec koncev hočemo
preveriti, ali proces teče, ne? Se mi zdi, da na tekoče procese nima
vpliva, če pa je kakšen slučajno stoječ (predhodno ustavljen s SIGSTOP),
ga požene naprej.

Se pa strinjam z Rokom, da je definitivno varneje preverjati, ali proces
teče tako, da sparsamo izhod iz ps. Človek ne more biti nikoli čisto
prepričan, kaj bo proces naredil, če mu pošljemo en čuden signal. Konec
koncev lahko v program nastavimo signal handlerje za vse signale (razen
za SIGKILL se mi zdi) in ob prejetju signala naredimo celo šlamastiko
... lahko poizkusimo recimo formatirati FS ;)

--
Peace!
  Mkx