[LUGOS] mozilla in galeon

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Jun 27 09:58:00 CEST 2003

Na 1056693182, 2003-06-27 ob 07:53, je Jernej Vodopivec napisal(a):
> Zivjo!
> Imam sledec problem: mozilla in galeon mi zmrzujeta, ko hocem kaj
> vpisati v text field na kaksni strani. Mozilla mi zmrzne ze, ce ko se
> z misko postavim v polje za vpis naslova strani.
> Uporabljam Debiana 3.0, kernel 2.4.21, mozilla 1.3.1, galeon 1.2.10 in
> 1.2.11, epox 8RDA (nforce2).

wierd
najprej probi odinstalirat xft support za mozillo, to veliko ljudem dela
probleme (dpkg --purge mozilla-xft)
potem probi mozillo reinstalirat,
in tretje, probi galeon 1.3.5 - vsaj men dela z natanko isto softwarsko
konfiguracijo (latest debian unstable)

a... pa javo odinstaliri ... zadnji gcc povzroca nekompatibilnosti med
mozillo in javo...

> Se nekaj: v init skripto sem dodal, da ob bootu poklice hdparm, ki za
> dva diska in cdroma vklopi dma mode in se nekaj drugih parametrov (X69
> za en disk...). Vcasih se mi zboota OK, vcasih pa dobim /dev/hda lost
> interrupt - to se ponavlja v nedogled, takrat pomaga le hard reset.
> Vcasih pa mi sploh ne pride do te skripte in se obesi ze, ko loada
> module in /etc/modules (emu10k1 in orinoco_pci). Takrat pa ne pomaga
> niti hard reset - racunalnik moram ugasniti in se enkrat prizgati.
> Ima kdo kaksno idejo?

vsaj po mojih izkusnjah 2.4.21 in hdparm ne gresta bas skupaj. mogoce je
treba pocakat na novo verzijo hdparma, mogoce pa je problem kaj bolj
fundamentalen...

meni se tudi hdparm obesa (vsaj na dveh masinah)...
a... pa forcaj da ti e2fsck pregleda strukturo diska potem ko odstranis
hdparm

sicer pa tezave tako globoke kot jih omenjas skoraj bi rekel da vsaj
malo namigujejo tudi na hardwarski problem...

lep pozdrav
andraz tori