[LUGOS] mozilla in galeon

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Fri Jun 27 10:07:41 CEST 2003

>wierd
>najprej probi odinstalirat xft support za mozillo, to veliko ljudem dela
>probleme (dpkg --purge mozilla-xft)
>potem probi mozillo reinstalirat,
>in tretje, probi galeon 1.3.5 - vsaj men dela z natanko isto softwarsko
>konfiguracijo (latest debian unstable)

Bom poskusil odinstalirati xft, pa sporocim, ce bo kaj pomagalo..
Racunalnik imam namrec doma.

>a... pa javo odinstaliri ... zadnji gcc povzroca nekompatibilnosti med
>mozillo in javo...

To sem ze poskusil vceraj, a ni pomagalo.

>vsaj po mojih izkusnjah 2.4.21 in hdparm ne gresta bas skupaj. mogoce je
>treba pocakat na novo verzijo hdparma, mogoce pa je problem kaj bolj
>fundamentalen...

Verjetno tudi iz unstable hdparm ne bo "ta pravi"? Trenutno imam hdparm iz
woodyja..

>meni se tudi hdparm obesa (vsaj na dveh masinah)...
>a... pa forcaj da ti e2fsck pregleda strukturo diska potem ko odstranis
>hdparm

To sem pozabil preje omeniti: ko je racunalnik obvisel, sem zbootal rescue
system in probal mountat root particijo, da bi iz init skripte zbrisal vse
hdparm-e. Pa ni slo. Najprej sem mogel forcat e2fsck, ki sicer ni izpisal
nobene napake, sele potem sem lahko particijo mountal..

>sicer pa tezave tako globoke kot jih omenjas skoraj bi rekel da vsaj
>malo namigujejo tudi na hardwarski problem...

Imas kaksen konkreten predlog, kako bi lociral izvor(e) tezav?

>lep pozdrav
>andraz tori

Hvala in lp!

Cisto mimogrede: ali ima ze kdo izkusnje s Toshibo 2410-301?