mozilla in galeon

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Fri Jun 27 07:53:02 CEST 2003

Zivjo!
Imam sledec problem: mozilla in galeon mi zmrzujeta, ko hocem kaj vpisati
v text field na kaksni strani. Mozilla mi zmrzne ze, ce ko se z misko
postavim v polje za vpis naslova strani.
Uporabljam Debiana 3.0, kernel 2.4.21, mozilla 1.3.1, galeon 1.2.10 in
1.2.11, epox 8RDA (nforce2).
Se nekaj: v init skripto sem dodal, da ob bootu poklice hdparm, ki za dva
diska in cdroma vklopi dma mode in se nekaj drugih parametrov (X69 za en
disk...). Vcasih se mi zboota OK, vcasih pa dobim /dev/hda lost interrupt
- to se ponavlja v nedogled, takrat pomaga le hard reset. Vcasih pa mi
sploh ne pride do te skripte in se obesi ze, ko loada module in
/etc/modules (emu10k1 in orinoco_pci). Takrat pa ne pomaga niti hard reset
- racunalnik moram ugasniti in se enkrat prizgati.
Ima kdo kaksno idejo?
LP!